مشاور فروش تلفنی می تواند یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مواردی باشد که بر روی فروش و بازاریابی یک مجموعه کسب وکار تاثیر می گذارد. در واقع همه می دانیم که فروش تلفنی یکی از قدیمی ترین و تاثیر گذارترین استراتژی های بازاریابی بود که برای کسب و کارهای مختلف انجام می شد. اما نمی توانیم منکر این موضوع باشیم که به محض شنیدن عبارت بازاریابی و فروش تلفنی، همه ما به یاد لحظاتی می افتیم که وسط استراحت، کار، زندگی و هزار و یک دغدغه دیگر، کسی با ما تماس می گیرد و قصد تبلبغ و فروش محصولات خود را دارد! و ما چقدر از این ماجرا عصبانی و کلافه می شویم.

اصلا ممکن است که این کلافگی و عصبانیت به حدی برسد که تلفن را خیلی زود قطع کنیم و یا تلاش کنیم که بدون توجه به صحبت های بازاریاب، مکالمه را پایان دهیم. در واقع همین مورد ساده که می تواند شمایلی از مزاحمت را برای ما بازسازی کند، و باعث می شود که ما نسبت به بازدهی خدمات مشاور فروش تلفنی یک محصول، حس خوبی نداشته باشیم و زیاد به موثر بودن این استراتژی در فروش محصول امید نداشته باشیم. غافل از اینکه اگر این استراتژی با یک مشاور فروش تلفنی حرفه ای، اصولی و استاندارد و درست اجرا شود، تا چه اندازه می تواند بر روی نتیجه کار تبلیغاتی یک کسب و کار تاثیر بگذارد.

شما باید بدانید که فروش تلفنی یک محصول نیز مانند هر استراتژی بازاریابی دیگری اصول و قواعد خاص خودش را دارد و اگر این موضوع در چهارچوب های تعیین شده انجام شود، تا چه اندازه می تواند موجبات پیشرفت و فروش بالای یک محصول را برای تامین کننده به ارمغان آورد.

خدمات مشاور فروش تلفنی در سایت سانسل

اهمیت آموزش فروش تلفنی در پیشرفت کسب و کار

آموزش نکات مهم در فروش تلفنی

جنبه‌های حقوقی و قوانین فروش تلفنی

وقت مخاطب چه اهمیتی در فروش تلفنی دارد؟

اهمیت ارزشمندی وقت مخاطب چه تاثیری بر فروش تلفنی دارد؟

جنبه‌های حقوقی و قوانین فروش تلفنی چیست؟

آموزش جنبه‌های حقوقی و قوانین فروش تلفنی

تلفنی ,یک ,مشاور ,تواند ,استراتژی ,بازاریابی ,فروش تلفنی ,مشاور فروش ,می تواند ,چه اندازه ,بر روی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


بچه های خرمشهر Khorramshahr Guys gaming-mouse-shiraz یکم بیشتر بمون کال اف دیوتی Maria کپسول وبلاگ tamirall سيستم دورکاري امن رها مطالب اینترنتی