در ادامه به اصلی ترین وظایف کارشناسان فروش تلفنی اشاره شده:

  • برقراری ارتباط با مشتریان فعلی برای انتقال اطلاعات یک محصول توسط اسکریپت فروش
  • پاسخ دهی دقیق به سوالات
  • طرح سوال برای اطلاع از نیازمشتری
  • راهنمایی کردن مشتتریان به سمت تیم فروش
  • اطلاعات مشتریان را در پایگاه داده وارد و بروزرسانی کنند
  • سفارشات را پردازش و وارد کنند
  • کارشناس فروش تلفنی به پیشنهادات و انتقادات مشتریان رسیدگی می کند
  • از اطلاعات مفید یادداشت برداری کنند
  • تماس ها و فروش ها را بطور دقیق ثبت کنند

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش تلفنی تا پایان اسفند در سایت سانسل

اهمیت آموزش فروش تلفنی در پیشرفت کسب و کار

آموزش نکات مهم در فروش تلفنی

جنبه‌های حقوقی و قوانین فروش تلفنی

وقت مخاطب چه اهمیتی در فروش تلفنی دارد؟

اهمیت ارزشمندی وقت مخاطب چه تاثیری بر فروش تلفنی دارد؟

جنبه‌های حقوقی و قوانین فروش تلفنی چیست؟

آموزش جنبه‌های حقوقی و قوانین فروش تلفنی

تلفنی ,مشتریان ,اطلاعات ,ها ,دقیق ,کارشناس ,فروش تلفنی ,کارشناس فروش ,کند از ,رسیدگی می ,مشتریان رسیدگی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


معرفی و بررسی حرفه ای جدیدترین و پر فروش ترین عطرها سایت رسمی حمید دهنوی stethoscope2020 بـرگـــک عصـــر فنــــاوری اطـــلاعـــات و ارتبــــاطـات چابهار ، دیدنی ها و گردشگری چابهار اینجا همه چی هست moeen012 مطالب اینترنتی وبلاگ راهنمای خرید هر آنچه که لازم دارید
دزدگ